Girls with guns on LSD

Tjoho alla där ute. 
Jag har tänkt...jag har nog blivit en träningsnarkoman på riktigt. Värmen ute gör det svårt för mig att leva, jag tror inte att jag är avsedd för värme, föredrar vinter och höst. Men att då sitta inne i en varm lägenhet blir omöjligt för mig, så fast idag är min vilodag drog jag ut 2,5 km på inlines. 

Bara på två tre månader har jag tappat nästan 5 kilo fett. Vilket är asgutt. Det har blivit ganska stor förändring, inte minst sedan jag har överviktig. 
Kvällen är fylld med jobb, har mail att skicka ut och manus att skriva, det ska bli så grymt roligt att ha audition den 2:a Juni. Är mycket mycket taggad. 

 Det var förresten Jenny Challenge igår, här har ni mig och ES12C; 
 
Tack för mig den här fredagen. 
 
 

2014-05-16 | 17:18:33 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback