Från överviktig till träningsknarkare.

Vart ska jag börja? Kanske i en ände? 

 
Ände nummer 1, 89,6 kilo tung, nästan IG i idrott och hälsa.
Midjemått på 101 cm. 
Sommaren 2011
 
 
 
 
Sommaren 2014, tränar 6 dagar i veckan, allt från spinning, parkour och cirkus.
84 cm i midjemått, 71 kg, inget ohälsosamt fett kvar på kroppen. 

Hade någon gått fram till mig 2011 och berättat för mig att jag skulle sitta på ett spinning-pass en av de varmaste dagarna vi har haft i år och svettats så det rann, hade jag skrattat. Jag skulle inte trott dem! 
Hade någon komit fram till mig och sagt att 2014 är året du bestämmer dig för att äta 'rent' och börja slopa onödigt socker ur vad du äter, hade jag sagt 'Jaa glöm och dröm' och hade någon sagt att jag skulle hitta mig själv, och jag mig själv inte var att se ut som någon clown eller ett emo hade jag frågat om personen var dum i huvudet. 
 
Men här står jag, jag har blivit personen jag aldrig trodde jag skulle bli...och vet ni vad? 
Jag älskar det. 
Träning är mitt liv, hälsosam mat har blivit matporr för mig och jag mår bättre idag än vad jag någonsin gjort.
 
 
Det är bara 3 år mellan fotona (drygt) på tre år har jag möjliggjort det omöjliga. Jag har gått från sockerknarkare, till träningsknarkare.
 
Livet är härligt ibland. 
 
 
 

2014-05-24 | 13:45:00 | Loosing weight | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback