Vrid tillbaka klockorna, ta mig tillbaka, låt allt bli bra igen.

 
 
 
 
 
För det otränade ögat finns där inget gemensamt med bilderna förutom att de kommer ifrån mig, för mig som tagit dem för att sedan ladda upp dem på en sida som kallas min egen har de allt gemensamt. 
Jag fuckade upp totalt när jag bytte från IB, jag fuckade upp stort. Fick jag vrida tillbaka klockan skulle jag skita i vilka underbara vänner jag fått här, jag står inte ut på skitestet just nu. Jag vill inte, jag orkar inte. 
Jag skulle byta, jag skulle göra om men jag är fast...olycklig och outmanad. Estet är inget svårt, spela lite jävla teater, jag har tröttnat. Jag vill ha utmaning...jag vill ha IB. Jag hatar det här...snäll någon. 
Kan ingen vrida tillbaka klockan, låta mig försöka skaffa lägenhet i Växjö. Jag saknar folket där...mina vänner. Jag skiter i migränen, jag skiter i allt...jag skiter i alla...jag vill baka tillbaka.
Jag var så stolt, gjorde intagningsprov och allt och jag kom in...och vad gör jag...sumpar världens chans för estet. 
Det värsta är att familj hela tiden påpekar att jag är för 'bra' för estet...det gör att jag skyr det ännu mer. 
 
HELVETES JÄVLA PISS VAD FAN HAR JAG GJORT??????? 
 

2014-03-25 | 08:36:00 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback