Över en månad...poof så var jag borta.

Skulle inte tro att detta blir någon långvarig visit, jag har inget internet hemma (vi har fått flytta på grund av vattenskada) 
men lite korta uppdateringar ifrån livet kan ni få. 

Jag lyssnar på podcasts nästan dygnet runt (och 100% av podcasten består av Welcome to Nightvale) 
 
  • Idag ska jag försöka beställa lite saker online.
  • Jag har varit barnkalasvakt idag
 
Mitt hår är förövrigt blå/grönt efter ett försök att färga det lila (det var lila i mindre än en vecka) men det skall åtgärdas på torsdag. 
 
Annars kommer kommande vecka bli stressig, har planer för nästa varje dag och i morgon ska Felicia ha släktkalas då hon blir 9 på måndag. 
 
Det är mindre än fem månader tills jag blir 18 (igår var det 5 månader) 
Vad mer? Inte så mycket, där har ni en kort inblick i mitt liv och här kommer lite bilder som kompensation.
 
 

2014-03-01 | 17:52:33 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback