Vad vill ni läsa om?

Jag ser att jag har läsare, jag vet om det...men ni märks inte av. 
Ni bara lurkar som små osynliga lemurer. 

 
Ni bara existerar, som ett mentalsjukhus. 

SÅ NU FRÅGAR JAG ER! MINA UNDERBARA LEMURER!
 


Vad vill NI läsa om, vilka videor vill ni se, hurdana äventyr vill ni veta av. 

För i all ärlighet...att bara skriva på en vägg gör att man tappar suget ganska mycket...

2013-06-09 | 12:10:34 | Det mesta | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hejsan! JAg tycker att det är roligt när du gör videoklipp om saker och ting;) Sedan så tycker jag alltid att det är roligt när du lägger upp mycket bilder på typ saker du köpt eller platser som du har besökt:) kramar

2013-06-09 // 16:45:01
» mjaow

skriv lite om ditt kärleks liv? eller kanske om hur du ser på framtiden?

2013-06-09 // 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback