Red riding...bat??

 
Så...japp, jag valde att gå tillbaka till rött, det är en hårfärg jag tycker passar mig, 4:e gång jag är rödtott igen så nu tänker jag stanna är, jag trivs med det, jag ser...rimligt vuxen ut (om jag inte gör muppminer) och jag känner mig jävligt attraktiv i det! 
Igår var en ganska horribel dag, migrän, var arg på brorsan samt ledsen så vid halv 11 på natten gick jag hem och sov hos mormor. 

Men nu är det sommarlov! Och som grädde på moset börjar en av mina favoritfilmer snart på tv :3 
Ska jobba vidare med Matildas header, den skulle varit klar igår men tack vare min migrän...sket det ju sig ganska bra :/ 
Härligt samsam, jävligt härligt. 
Förresten....jag tog av mig alla hårfärlägningar, tog av mig gördeln och tog bort sminket, så för alla er som vill se fler bloggare vara 'naturliga' 
Här är JAG
 
japp japp
 

2013-06-14 | 21:59:47 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback