Orkar inte med kärlek.

Va....vad är detta för rubrik? 
Tja, jag ska faktiskt skriva av mig lite, jag...har kommit fram till att jag inte orkar med kärlek eller förhållanden just nu. 
Så enkelt är det. Varför? 
Jag är kär, men jag vet OCH JA JAG VET! Att människan jag gillar inte har samma känslor för mig. 
Så jag börjar undra, jag kanske klarar mig bäst själv. 
Med mina böcker, min musik och mina dagdrömmar. Det är kanske så jag blir lycklig. Jag skulle faktiskt tro det. 

Så kanske (absolut inte) för alltid, men för ett tag, tills jag har ordning på mitt liv, kanske kärlek inte är för mig. 

Anledningen till att jag skriver seriösa inlägg om mina tankar och känslor är just för att kunna se tillbaka på det och kunna återfå styrka när vägen faller sönder.
Som detta. 
Hitta även något annat bra, något som jag vill ändra på, och återigen detta inlägget är inte till DIG som random läsare men till mig som motivation.

2012-11-21 | 17:49:34 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Matilda

Är jätte skönt att skriva av sig så! Man mår både bättre (minimalt i mitt fall dock...) och som du skrev att man kan se tillbaka på det. Annars tycker jag det är trevligt att läsa sådana saker.. liksom jag mår också bra av det.. :3 Höhö

Svar: Mihihihih :3
Sansann

2012-11-21 // 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback