In my static age!

TJOOOOO! 
Jag har skrivkramp på svenskan och derpar på blogg.se för jag har inget annat för mig...hurr di durr durr. 

Vi ska då skriva en text om kärlek och jag valde (håll i er) ungdomars kärlek till musik, för vem älskar inte musik som jag? 
Men vi måste ha artiklar och massa skit så jag blir typ trött av...skiten...?! 
Därför är detta vad jag just nu håller på med :P 
 
Green Day!!!!! 
Som jag dessutom får se...IGEN! Om bara 6 månader! (och ja, jag räknar dagarna!) 
Ska dra till London och se både dem och All Time Low igen! 
Det är 2 av mina 3 favvoband!!! AHHHHHHHHHH!!!!!!

Oh oh oh! 
Typ världens gulligaste sak hände igår!!! (och jag typ dog) en kompis och jag snackade på eftermiddagen och så säger hon till mig.
'Sanna vet du vad?'
'Nej vad?' 
'Jag shippar dig!' 

FAST LESSON IN SHIPPING: 

 
Och hon var jättegullig och hade tillochmed kommit upp med ett 'shippingname' och allt. 
Och det var med en människa jag har crushat på ganska länge....vem?

 
Oliver Sykes!! 
Sångare i mitt 3:e och sista favoritband, Bring me the horizon
Han....jag...fuck....jag kan inte andas! 
Jag dör nu! 
Hejdå! 

2012-11-28 | 09:15:16 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback