Karlskrona och en hektiskt vecka.

TJOBRE!!! 

 
I morse var det upp tidigt för jag och FMPK (parkourklubben) drog till Karlskrona för ett träningspass mellan 12 och 17! 
Och faan vad roligt det var! Lyckades till och med volta (med trampolin såklart!) 
Det hela började men en hinderbana och massa roligt, men nu är jag helt slut i kroppen och ska ta mig lite välförtjänt glass! 
 
I morgon är det fyra timmars yogaworkshop
Tisadg Zumba (och parkour)
Onsdag rugbyträning
Torsdag Parkour
fredag blir rugby för på lördag....
Ska jag på SM-kvalmatch i Trelleborg!!!!!!! 
Fattar någon därute hur JÄVLA pepp jag är på detta? Det ska bli fantastiskt!!! Åhhhhh!!!! Taggataggatagga.
 
 

2014-04-20 | 19:29:05 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback