Veckosummering!

Sitter i Hagby och chillar, jag och Filiå åkte ut hit igår efter skolan. 
Skolan igår var förvirrande med inspark, stressade treor och tvåor som kännde sig illa behandlade. 
Men det gick bra i slutändan, bortsett från att jag fick panikattack i treornas spökhus. 

Idag har jag och Filip städat badrummet, vilket var...karaktärsbyggande. ^^
Med andra ord var det ganska tråkigt. 
Fast jag och Filip lyckades göra det lite roligare ^^

 
(bilder ifrån veckan) 

Ikväll blir det pizzakväll ^^
 
 

2013-09-07 | 14:43:59 | Det mesta | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Varför kände sig tvåorna illa behandlade?

Svar: För att det var så mycket stress och missförstånd och vi blev skrikna på. Allting löste sig dock men vi kände oss i vägen och stökiga när allt vi ville och skulle var att hjälpa till.
Samsam

2013-09-10 // 00:26:52
» Blubb Svensson

Hej, grattis! Du vann tävlingen! Skicka din adress till [email protected] så ska jag skicka iväg så fort som möjigt. :)

2013-09-10 // 00:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback