Längre inlägg för dålig uppdatering!

Jag var borta ett tag igen...right? 
Förlåt men idag har det hänt saker ^_^ Dagen började med animation, ett ämne jag är otroligt intresserad av!

Det är verkligen något jag skulle kunna jobba med i framtiden, alltså hantverket! Otroligt vackert! 


Efter detta var det dags för...sjukhusvisit, där fick jag ta blodprov och informationen om att jag ska opereras. 
 
Mysigt eller hur? Hrmmm...nog om det, till det faktiskt roliga idag! 
Vi kan ju börja med eftermiddagen, efter idrotten gick jag, Alexandra, Alexander, Victoria, Lily och Tina till espresso house för lite chill och skratt. 
(Mocha latte är det bästa någonsin) 
Där satt vi i några timmar och chillade för att sedan ge oss ut på stan, så det är dags för lite new in! 
 
 
Läppstift ifrån apoteket på sjukhuset / Mascara från Kicks / Cleanser från The Body Shop
 
Dagens outfit var höstig och mysig
Dock undertill gömde sig bara ett par shorts jag köpte under bråvalla och en enkelt linne från H&M, inget fancy bara lite underställ till myset! 
Och så till något ganska härligt som har med hösten att göra, mitt hår har blivit ganska fisigt, det har gått från
detta till

detta på bara 1,5 månad detta ville jag ändra på, fisigheten var total...så vad gjorde jag...jag småtonade håret för att behålla grunden av det bruna vackra men ge det en liten twist
 
Lite röd toning i och Voila, livet är tillbaka i håret. 
 

2013-09-30 | 21:26:46 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback