*insert title here*

Jag är trött! 
En summering av mig...jag är så trött att jag tror jag ska somna på datorn. 
Förhoppningsvis hinner jag äta lite först, har gått ner massa i vikt för att jag tränar för mycket och äter för lite. 
Det är ganska udda, jag som brukade kunna äta massor, jag har i stort sätt ingen matlust kvar, tar en portion som verkar lagom men ändån lämnar jag halva innehållet kvar...och det är typ barnpotioner... O.o 

Är nervös inför nästa måndag (den 30:e) då jag ska till kirurgenheten och undersökas för jag ska ju eventuellt opereras, jag ska har skräck för att bli nedsövd. 
 
Igår var jag och Filip hos Enno, det var hans födelsedagsfest, det var skitkul...bortsett från att jag fick konsekvensen...drick ketchup utav självaste Enno, jag levererade och...spydde 2 timmar senare. 
Yippie ^^

Men inga dystra miner, men jag ska dra och prioritera film just nu ^^
 



2013-09-22 | 18:19:46 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback