Liten update

 
Dagen blir långsam kvällen blir hektiskt. 
Det händer inget förrens klockan 17,40, då är det ljusfestival i vilken jag ska deltaga i efter det blir det att hoppa in i bilen och få sjuss till Filip, tack mamma! 
Ska köpa med mig lite choklad som vi kan mumsa på, det ska bli jätteskönt att mysa ner med honom, det behövs. 
 
Igår fick jag veta något jag verkligen inte ville höra, min operation ligger på våran uppspelsvecka och om jag tackar nej till den kan de inte garantera att jag får en ny tid snart, det kan ta ett år innan den kommer och då kanske det är något ännu viktigare som den krockar med. 
Så det var det, ingen skidresa blir det heller *suck* så kvällen blir välbehövd, bara mysa ner mig med min älskling! 

Tills nästa gång. 
 

2013-11-16 | 13:28:09 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback