Härligt slut. (slutet gott allting gott)

I skolan börjar pressen ligga på som ett regnmoln. 
Om bara 3 veckor är det uppspel på teatern vars manus vi fick idag, samtidigt är jag understimulerad i många ämnen, oh well. Jobba på som en liten lämmel antar jag. 
Få A i så mycket jag förmår. 

I morgon ska jag, mor och Felicia umgås lite för att sedan åka till Filip (jag). 
Hans bror fyller år så jag ska köpa en present i morgon, tror även att jag sover där i morgon så det blir nog inte mycket uppdatering lördag kväll/ Söndag. 
Sedan är det en helt vanlig skolvecka igen...suck, jag vet inte varför jag ogillar när det blir rutin med skola...det känns väl lite tråkigt antar jag, men sista helgen i November blir det Göteborg med mamma i alla fall. 
Men nu ska jag avsluta mitt inlägg för att slappna av lite. 

Vi hörs.

2013-11-08 | 21:31:24 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» aschmanda

Joina gärna Veckans blogg tävling om du ha lust :)
http://aschmandas.se/blogs/27439816/veckans-blogg-v45-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

2013-11-09 // 04:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback