15 dagar kvar...

...tills jag gör något jag aldrig gjort förrut, det är då jag ska sövas ner för att skäas upp och sys ihop. 
Har läst på lite om ämnet och det verkar som min frånvaro ifrån skolan bara vara i en och en halv vecka, vilket förståss är skönt. 
Helgen innan operationen ska jag och mamma till Göteborg vilket förståss blir härligt, göra något kul innan det blev smärta för hela slanten och lite till, helgen efter har Filip lovat att vara hos mig, tror att det kan behövas, ligga och se på film medans jag äter glass. 
 
Igår efter en skönt spenderad dag (framför våra datorer) åkte vi två in till mig där vi mös lite och ikväll blir det ytterligare en kväll tillsammans, är förkyld så in i bombens dock...
Suck...att detta ska vara en sådan förträfflig tid för sjukdom. 
Ha det bra.
 
Tills vi hörs igen. 

2013-11-18 | 09:31:30 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback