Nej dags att bli positiv!

12 dagar kvar tills jag mamma och Bambi går på Londons gator! 
Den där underbara blåa saken är en av de bästa sakerna som hänt mig, och detsamma gäller den fina hesten som gör kaninöronen. 
Under gymnasiet jag har fått 3 nya 'bästa vänner' dock hatar jag termen men 3 vänner jag står extra nära. 
(Underbarasupersnällahärliga Alex) 
 
Jag har komit närmre kompisar jag gled ifrån när jag gick i Växjö och ja, jag har fått vänner jag aldrig komer förlora (fingers crossed) hoppas jag.
Vi har massa kul, underbara stunder. 
Som Valborg hos Alex. 

(Bambi tog bilden) 
 
 
 
 

2013-05-18 | 18:39:51 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bambi

Älskar dig min fina!!!! Du är en av de bästa sakerna som hänt mig med!!! <3

Svar: <3333333
Samsam

2013-05-19 // 06:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback