Mitt liv är sorterat!

Efter mycket om och men har telefon och dator blivit sorterade till 'perfektion' 

(och ja jag har och använder 5 skrivbord! Det är behövligt okej!!!!!) 
Har fixat upp allt som behövdes och sorterat in alla dokument, bilder etc. 

Det blev även nya bakrunder (because I'm fancy like that!) 
(ja jag behövde <3) 
 
Nästa vecka blir det London!!! WOHO! Massa planer har man igång nu, jag skulle ju inte göra något under sommarlovet trodde jag O.o 
Well look who was wrong as a beaver! 
ME!! 
This Bat was wrong as using your left hand when you're right handed! 

Och nu ska jag återgå till historia! 
 

2013-05-23 | 13:32:34 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback