Let me tell you a story...




2011 såg jag ut såhär...det var såhär jag sminkade mig, jag tyckte att jag var ascool som kunde göra så avancerade sminkningar. 

Det var 2010-2011 som jag började med smink över huvud taget och jaaaaa alla saker är inte lätta första gången. 
Jag kollade lite för mycket på Michelle Phan och ville vara så Kawaii som jag bara kunde. 
Allt som tiden gick kom jag in mer till emo/punk communitiet 

Let's meet the second regeneration of Samsam. 
Japp...ehhh....ja...

Den tredje versionen, jag började hitta min stil detta var nyårsafton 2011 ^^
Jag tyckte att det var kul att kunna blanda mellan stilar ^^

Min grönhåriga period som ni aldrig fick ta del av eftersom jag inte bloggade på hela sommaren 2012. 

Och tillslut...
 
Den jag är idag! 
Det har hänt mycket på 3 år...mer än vad jag trodde skulle hända om man nu hoppar tillbaka till 2010. 
Och jag är otroligt tacksam för det som har hänt...utan det, skulle jag aldrig vara den jag är idag! 

2013-05-10 | 11:12:03 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback