Half an hour later!


Så detta var jag för ett litet tag sedan...fejkblod, 'blåmärken', påsar under ögonen...men...såhär kan jag ju inte gå resten utav dagen...
jag har ju aktiviteter att genomföra..
Så...
jag började med att ta makeup remover över hela ansiktet, sedan tvättade jag det grundligt med tvål och vatten, på mitt fuktiga ansikte använde jag green tea exfoliator ifrån FACE, jag lät huden andas i kanske 45 minuter (så att inte porerna blir tilltäppta igen) 

Och sedan sminkade jag mig som vanligt. 

TADA!!!!!!!!!!!!! 
BAS: 
Foundation
Concealer
Puder
Primer
 
ÖGON: 
Ögonskugga, vitgul, pärlemor isch
Gel liner, utvingad
Kajal (svart bara på undersidan utav ögonen, vit på vattenlinjen) 
 
LÄPPAR: 
Lipbalm
 
 

2013-05-08 | 17:11:05 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Du sminkar di så sjuuuuukt snyggt.

Svar: Tack så mycket :D
Samsam

2013-05-08 // 17:15:41
» Anonym

Du är fan den snyggaste människan på jorden!!!

Svar: WAT?
Samsam

2013-05-08 // 17:16:00
» Carro - en emo/scene bloggerska

Vinnarna av Mrs. och Mr. Skully är nu uppe på bloggen. Vann du inte så kommer det snart upp en ny tävling :) Kramisar Carro

2013-05-09 // 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback