Get to know your captain!

I radion hörs: MGMT, Kids
 
 
Singel? - Eyupp
Piercingar? - Tungan, näsan och snart kinderna ^^
Tattos? - Inte än. 
Läggning? - Pansexuell
Längd? - 1 meter och 72 centimeter
Ögonfärg? - Gulblåa.
Röker? - Nepp, cancer på pinne någon?
Snusar? - Nej fy fan!
Dricker? - Alkohol, nej...
Intressen? - Allt möjligt verkligen, cirkus, teater, eld, rita nästan allt.
Oskuld? - what does it matter to you?
Datanörd? - ganska så ja, 
Familj? - mamma, bror, brorsotter.
Personlighet?- Jag vet inte, jag tror det är en uppfattningsfråga men ett motto jag försöker leva efter är
 
Act like a lady
think like a bitch,
be determent as a man
there's a girl with a twist!
 

(x) snott den här listan 
() rökt en cigarett 
(x) skärt mig 
( ) varit full av coca cola 
(x) varit kär 
(x) blivit dumpad 
() dumpat någon 
(x) haft självmordstankar 
() varit i knytnävsslagsmål 
(x) Nördat framför datan en hel natt 
( ) hånglat med en främling 
(x) ljugit för en kompis 
(x) skolkat 
( ) sett någon dö 
(x) Blivit sviken 
(x)flygit 
(x) Fått MVG på 5 prov i rad 
(x) stannat uppe hela natten 
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi 
(x) gjort en snöängel 
(x) haft ett te-party 
() byggt ett sandslott 
(x) hoppat i en vattenpöl 
(x) lekt uppklädd 
() hoppat i en lövhög 
(
) åkt släde 
(x) fuskat när jag spelat spel 
(x) varit ensam 
() somnat i skolan 
( ) använt ett falskt id 
() tittat på en solnedgång 
( ) varit i Kanarieöarna 
() rört en orm 
() sovit under stjärnorna 
(x) blivit kittlad 
(x) blivit missförstådd 
() tagit hand om ett råddjur eller en get 
(x) vunnit en tävling 
(x) gått mot rött 
( ) blivit avstängd från skolan 
( ) varit i en bilolycka 
() haft kramp 
(x) känt mig som en utstött 
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt 
(xxxxx) gråtit mig själv till sömns 
(x) hatat mitt utseende 
() varit vittne till ett brott


2013-05-01 | 18:25:30 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback