Ego pixs and primer!



Idag....kommer jag till er med...EGOBILDER...och något jag rekomenderar utav hela mitt iskalla selleri älskande och rosa elefantbesatta hjärta. 
Sååååååå....låt oss börja från början.
 
In the beginning of time..
Wait wait wait...not that far back! 
 
Så jag vaknade i morse och då skulle jag till Felicias skola.
KLÄDER: 
Goggles- Blue Fox
Drop Dead Jumper- Drop dead, London
Shorts- New Yorker 2010
Strumpbyxor- Mammas garderob
 
Efter att ha sett 8-åringar sjunga sånger om sockerbagare, katter och Borgmästar Munter så gick jag och mamma ut på stan, FACE Stockholm i Kalmar ska stänga så det var 30% på allt i butiken. 
Och något min unga själ har törstat i år och dagar är en...PRIMER! 
Och äntligen är den min 0.o
I FACE's sortiment heter den 'Eye fix' och jag kan inte rekommendera en bra primer mer än vad jag gör. 
En eyeprimer gör kolossalt för ögonskugga, det går verkligen inte att beskriva, för att komma någonvart och ta ditt smink till en ny nivå BEHÖVER du en primer. 

( Tyvärr är de fula missfärgningarna ifrån tidigare självskadebeteende, ignore dat shiiit)
 
Detta är hur en primer verkar, den gör fägerna mycket mer skarpa, det gör att färgerna håller mycket mycket längre och det ser till att det stannar där du satt det :3 
Så det är verkligen något som jag rekommenderar att köpa. 
Så detta är hur mina ögon är idag
Champange ögonskugga- H&M
Gel eyeliner- Face
Mascara- L'oreal Paris
Vit eyeliner- Varios brand
 
Och slutligen har jag fått massor utav förfrågningar om hur min viktnedgång går. 
Detta var hur min mage såg ut i Augusti 2011
Och nu....i Maj 2013...

(Jag har värsta serious face men jag har fått asaliten mage) 
Så nu är jag ganska smal i alla fall :D :D 

Det var det, nu är dagens raport avklarad ^_^

2013-05-04 | 17:04:44 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback