16 dagar


Det är alltså bara 16 dagar kvar tills jag, Bambi och mamma når London. 
Och jag känner mig manad att lägga upp reseinspiration inför detta, jag har rest ganska mycket under det senaste året och håller faktiskt just nu på att läga upp en plan inför London eftersom...jag och fröken Hagman kommer gå själva och Bambi aldrig har varit där. 
 
Första resan var Frankrike 2012, vi åkte på min 16-års dag och tja....det var magiskt, Bretagne är helt klart nummer 2 på världens finaste och mest underbara platser <3
 
Resa nummer 2 var och förblir den bästa resan jag varit på NÅGONSIN! 
'LET'S GO FUCKING CRAZY!' 
'DANKE DANKE DANKE' 
ska jag ge er en annan ledtråd? 
Okej,
det hela började med en flygresa till ett land inte långt ifrån Sverige, efter 6 timmars väntan så fick jag se Baltimore-grabbarna som stal mitt hjärta. 
Jag gav en utav mina stora idoler en high-5 samt fick skrika mig hes till musiken utav de 3 männen som räddat mitt liv. 
Konw where I'm going??? 
Sista resan är såklart London vid Lucia. 
en helt fantastik resa med massa skratt och Shrek ^^
Over and out! 

2013-05-13 | 16:30:52 | Inspiration | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback