Wow jag borde sluta!

Jag borde stänga av Terrible things utav Mayday Parade men men...jag kan inte! 
Den är underbar!!!! 
Hittade kabelen till systemkameran! Prisa Austin Carlile! 

Betyder att jag hittade alla bilder ifrån kompetensdagen :D 
Idag har egentligen bara gått omkring, var på stan med mamma och felicia samt bror min, hittade ett par fina skor :D 
Sedan har jag bara suttit hemma, försökt städa och misslyckats med följande. 

Lilla Felicia och jag ^_^
Bror kollade på kostym på Dressman så vi andra 3 följde med som smakråd. 

Hade mitt Elmo-linne idag. 
Älskar det plagget lite för mycket! 
Dessutom hade mamma fått ett 'katthus' i kartong igår när hon handlade kattmat och vem fanns i det idag? 

2013-03-23 | 19:04:18 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bambi

Sluta vara så söt!! Jag får hål i tänderna bara av att tänka på dig :*

Svar: Men då väger det ju upp för du är ju så söt att du gett mig diabetes!!!!! :*
Samsam

2013-03-23 // 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback