Ut i det fina vårvinter vädret!

Godmorgon mina tama lemurbävrar! 
Dags att klä på sig jacka och skor och dra ut på stan med bror och brorsdotter. 
Ska bli jättekul att umgås med dem och ikväll är det vi som står för dessert till middagen.....jag skulle INTE förgifta den så var det...eller hur? 

Detta är hur jag ser ut idag, jag tog massa egobilder för att kunna leka med dem och det blev inte så skit som jag trodde att det skulle bli! 

Jag MÅSTE in på Topiary......de har de fucking bästa sakerna på denna planet!!!!!!!!!! 
Och sen måste jag spara pengar för jag vill percia mig....frågan är bara vart! 
Cheeks, septum eller tongueweb är de jag är inne på nu.

Jag vill göra både övre och undre naveln men det har jag lite vikt kvar att förlora innan det händer! 
Men cheeks kanske vore snyggt...eller septum........fuuuuu!!! 
För mycket beslut att ta.

74 dagar kvar till London!!!!!! 
74 dagar innan jag och min bästa vän åker till den enda plats på jorden jag känner mig hemma på! 

74 dagar innan jag är här igen, jag kommer vara som en hyper kanin. 
Stackar Bambi som kommer behöva stå ut med mig :P 
Och sen....1:a Juni står jag på arenan och ser mina hjältar inta scenen!!! 

Kommer bli underbart!!!! 

2013-03-16 | 10:51:19 | Green Day | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback