Makeup tutorial.

 
Det var faktiskt riktigt roligt att göra en makeup tutorial. 
Tyckte ni om den? 
 

Ifall ni vill se mer makeup kan ni väl ge förslag på vad jag kan göra för 'looks' för jag gillar det skarpt! 



2013-03-30 | 00:21:00 | Jag finns på film | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Josefine Rabner

Fin sminkning ;)

Svar: Man tackar bugar, bockar och niger :D
Samsam

2013-03-30 // 07:04:39
» Ebba

Älskar dina sminkvideos, men jag tycker att det är roligare att höra vad det är du säger än att lyssna på musiken!:D Annars så fortsätt med dessa, det skulle vara fett kul om du gjorde det typ(minst) en gång i veckan eller något:D

Svar: Okej det ska jag tänka på. Klart kan försöka få upp en snart igen :D
Samsam

2013-03-30 // 14:29:31
» Bambi

Kan du inte prova att sminka mig någon gång? Och lägga upp på bloggen? (Behöver inte vara just jag, men på någon annan...puss)<3

Svar: Jag sminkar gärna dig Bambi <3
Samsam

2013-03-30 // 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback