Låter och humör.

Glad - It's time, Imagine Dragons.

Skamsen - Let it me, The Beatles

Arg - It never ends, Bring me the horizon

Ledsen - Wake me up when september ends, Green Day 

Sur - Black Cat, Mayday Parade

Kluven -  Welcome to my life, Simple Plan

Paranoid - Surrender, Angel and Airwaves

Blah/nere - Thanks to you, All Time Low

Förkrossad - Terrible things, Mayday Parade

Frustrerad - Bulls in the Bronx, Pierce the Veil.

Vilsen -  Match into water, Pierce the Veil.

Lugn - Anthem, Bring me the horizon (Skumt jag vet) 

Förvirrad - Om du möter varg, Detektivbyrån

Busig - Check Yes Juliet, We the Kings

 

 


2013-03-26 | 16:26:41 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback