....*insert kreativ titel*

Äppelte är underbart!!!!!!! 
Och ost är också underbart.....och jag har inte tränat idag och det är hål på min strumpa! 
 
På den sceniska gestaltningen berättade vi i alla fall sagor, jag har skrivit en egen baserad på en låt och nu när jg tänker på det....ska jag nog fortsätta jobba. 

Har även NO att göra tills på fredag men Samsam är trött i huvudet...så kvällen slutar nog med film....eller Tv...eller Zelda! 
 
något utav de 3. 

Snodde den av bambi.....förlåt!!!! <3
(hope she don't mind) 

Prov....eller ja...prov och prov....test i engelska i morgon.....och ingen estkurs, Samsam ledsen. 
 
Känner att jag spårar ur, ska nog vila skallen en tag. 


2013-03-11 | 19:41:32 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback