Forget regrets, or life is yours to miss!



Det finns en enda människa jag vill leva som! 
Angel ifrån Rent, nej detta beyder inte att jag ska bli en transexuell man.
Jag ska försöka förklara. 

Min bror visade mig Rent för första gången vintern 2011, det är nog den enda filmen som lärt mig så mycket. 
Som jag har gråtit så mycket utav och som jag älskat så helhjärtat. 
En enda film lärde mig hur kärlek ska vara, lärde mig att jag borde vara säker och må bra i mitt eget skinn och lärde mig att livet är värt att leva! 

Den karaktär jag älskade mest och kände igen mig mest i var...Angel.


Angel är givmild, icke dömande och en människa som trot på kärlek. 
När jag var i Trosa på påsklovet förra året såg jag och min morfars fru på Rent, innan jag gick och la mig sa hon att jag var Angel. 
Inom mig, det var nog den lyckligaste stunden i mitt liv. 
Jag grät utav gläjde, 
Rent visade mig hur jag ville leva och vem jag vill leva som. 
 
Rent var en anledning till varför jag började fundera på att bli vegeterian igen, 
fick mig att bli mer säker på kärlek och att ALLA, ALLA förtjänar den! 
 
Så det är en liten del i hur jag blev och kämpar för att bli en version utav den jag hoppas. 

2013-03-12 | 22:03:08 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback