Fattar ni hur kul jag har???

När ni läser detta sitter jag och redigerar en sminkvideo jag gjorde nyss. 
Valde temat, 'Enkel noir' 
inget fancy men för att komma ingång med makeup tutorials igen ^_^


Hade lite för roligt med svartvitt och sedan började det med sepia men det tar vi en annan gång. 
Haha hade i alla fall lite roligt på rummet med att fota med camen, jag tyckte det blev fint i alla fall (and that's what really matters in this world of confusion) 
Märks det att jag är trött? 


2013-03-29 | 00:00:00 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elvira

Du ser ut som en porslinsdocka, så jävla vacker!!!!

Svar: Oj har aldrig fått höra det, tack! :D
Samsam

2013-03-29 // 11:50:20
» Vilma

Fatta vad vacker du är, önskar jag såg ut som dig!!!!! <333

Svar: Haha tack så jättemycket.
Samsam

2013-03-29 // 11:50:47
» Anonym

DU ÄR UNDERBAR! SLUTA ALDRIG BLOGGA SAMSAM!!!

Svar: Jag kan inte lova att jag aldrig slutar men jag kommer inte sluta inom det närmaste.
Samsam

2013-03-29 // 11:51:09
» Anonym

Att du ser ut så naturligt utan något ingrepp är så jävla orättvist!!!! Ögonen, läpparna, ansiktet...allt!!!!!!!

Svar: Aww tack så jättemycket :D
Samsam

2013-03-29 // 11:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback