Death Note!



Detta är min nya besatthet! 
Började se den igår och jag kan inte sluta! 
Jag ÄLSKAR Ryuuzaki och hela handlingen är gudomlig! 

I morgon ska Bambi med hem och sova över, studiedag på Tisdag! Woho! 
Kanske även ska träffa muppen min för han ska hänga omkring i stan. 
Blir en trevligt måndag. 



2013-03-17 | 20:47:37 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ida

Jaaaa! Jag är inte ensam haha! Allt stämmer in på mig med! :D (om death note, Ryuzaki äger! ;) ) Tack för kommentaren med! ;)

Svar: Han är helt underbar! Har en megacrush på honom! Klädde mig som honom idag haha :P
Samsam

2013-03-17 // 21:23:40
» Ida

Ska inte säga vad som händer i animen men en tråkig sak händer dock sedan :(

Svar: Har läst serien en gång....jag grät :'(
Samsam

2013-03-18 // 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback