totalt nödvändiga frågor

 

1. Hur gammal är du om fem år?
nästan 22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Nellie, Rasmus, Tiilda 

3. Hur lång är du?
1,70 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Rent

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Hest

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Siiiiiii

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa det är alltid bäst

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Separerade

10. När såg du senast din mamma?
nyss

11. Vilken ögonfärg har du?
gulblå

12. När vaknade du i dag?
8.00

13. Vilken är din favoritjulsång?
Fairytale of New York

14. Vilken är din favoritplats?

London eller i någons famn

15. Vilken plats föredrar du minst?

Soprummet

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

London med min partner eller på scen och spelar musik

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Rasmus och mina 'vackra' pirat pickuplines
Ska vi ner till hytten så du kan se min 'skattkammargömma'?
Ska vi putsa....'kanonkulorna'? ;) 

19. Hur stor är din säng?
Dubbelsäng ;3 

20. Har du stationär eller bärbar dator?
2 bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med kläder oftast

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 stycken. 

23. Hur många landskap har du bott i?
what? Ingen aning 1...2...

24. Vilka städer har du bott i?
Kalmar

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota :3 

26. Är du social?
För det mesta ja

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cremé brulé.

29. Tycker du om kinamat?
Inte jättemycket

30. Tycker du om kaffe?
Neeeee

31. Vad dricker du till frukost?
Mjöl

32. Sover du på någon särskild sida?
Neee 

33. Kan du spela poker?
typ

34. Tycker du om att mysa/kela?
JA!!

35. Är du en beroendemänniska?

Indeed I am

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

En gammal klasskompis och Ledamonsterbunnie

37. Vill du ha barn?
Jaaaaa någon dag när jag är mogen :3 

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska flytande och lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nein!

40. Har du legat på sjukhus någongång, isf varför?
Ja när jag hade feberkramp som bebis

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder eller resor. 

42. Äger du dyrbara smycken?
Eh ne då bär jag dem aldrig och då är de bara onödiga att ha .

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Criminal Minds...eller.....pokémon

44. Kan du rulla med tungan?
YEAH

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Annie Pannie Päronpuff :3 

46. Sover du med gosedjur?
........ja 

47. Vad har du för ringsignal?
IT'S A PICTURE OF MY COCK ON YOUR COMPUTER
IT'S A PICTURE OF MY COCK ON YOUR COMPUTER

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
A lot

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt hår :3

50. Flirtar du mycket?
Nej...speciellt inte när jag faktiskt har känslor för någon.

51. Kan du byta olja på bilen?
Nepp

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Shiver

54. Läser du dagstidningen?

Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Varför skulle jag?

56. Dansar du i bilen?
Klart

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
lyssnar inte på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Så...hurfan ska jag kunna berätta detta för dig då? 
Jävla idiot som är underbar....vad gör du i mitt liv? 
kom tillbaka...jag vill vara i din famn.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Jessica

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en vecka tror jag typ

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mamma tog mig på Bråvalla <3

63. Vad lyssnar du på just nu?
Alex Goot, save tonight

64. Har du varit med i tidningen?
Jep

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Dumplings

66. Vem såg dig naken senast?

Det ska du skita i okej?! 

67. Vad är det för färg på din tandborste?

vit

68. Hur imponerar man på dig?
Du är en nörd och får mig att skratta :3 

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Sara

70. Har du någon piercing?
Öra öra tunga näsa

71. Din största vinst?
Kärlek

72. Civilstånd?
Singel och kär

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook

74. Är du fåfäng?
nej

75.  Ångrar du någonting du gjort?
klart

76. Hur gammal är din pappa?
61

77. Vilket är ditt drömjobb?
Sångerska

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Jag skulle vilja åka till tokyo

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katt hund hamster

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag har grov och hems ångest som utlöses av så mycket att jag tappat räkningen. 

Jag sover ofta väldigt dåligt

Dr. Horrible är underbart och jag lyssnar på det varje dag. 

81. Svär du ofta?
Ja

82. Sverige när det är som bäst?
När man myser med speciella människor

83. Kan du åka slalom?
Japp

84. Vad har du ätit i dag?
Macka
Jordgubbar
Omelett
Risotto
2 rader choklad

85. Vad har du för utbildning?
Påbörjat estet-teater fortsätter till hösten

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ingen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Allt

88. Vilken är din bästa egenskap?
Min glädje

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Min osäkerhet. 

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Billie Joe Armstrong och Jack Barakat

 

91. Saknar du något?
Inte något men någon, någon som gick från obetydlig till enorm i mitt hjärta. 
Någon jag vill krama igen, prata med och umgås med...så nej, men jag saknar någon, av hela mitt hjärta. 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Nej

93. Vad gör dig ledsen?
Ångest

94. Vad gör dig glad?
Bra sällskap

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Umgås med Annie

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Wow...hoppat bungeyjump

98. Vad har du för laster?
Ångest och Kärlek

99. Vem är din förebild?

Billie Joe Armstrong

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

sova...

 

2013-07-03 | 21:33:42 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback