Pirater ombord

 
Så det kom en dag även idag, det hade väl vara lustigt annars :O 
Började jobba vid 10.30 idag ^_^ börjar vid 8 i morgon men kom igen, det är mödan lönt! 
I morgon är det jobb till halv 2 och sedan kyrkogrådsteater för sista gången. Det ska bli kul att inte ha en extra sak att göra som jobb men det är samtidigt roligt så jag kommer sakna det. 

Efter jobbet gick jag och Filip hem till mig, jag bor...2 minuter ifrån museet vilket är ganska pratsitk, där kollade vi matlagningsvideos och åt godisremmar. 
Vi drog och åt lunch på cayenne och slutligen runt lite på stan innan Filip skulle hem. 
Mamma och jag sprang ängörundan så nu sitter jag med andan i halsen och skriver ett par rader.

Tänkte att ni skulle gilla det. 
Kvällen kommer nog att fortgå med lite sims 3 youtube innan det är dags att dra sig till sängs. 
 
 
 

2013-07-08 | 18:57:06 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback