Mirror Mirror.


Skrev en låt igår, jobbar på alla ljudspår idag! 
Måste få piano, sång och gitarr att sitta! 

Ifall jag bara kände människor jag visste ville fixa band skulle jag nog satsa på det fast...shit happens! 
Äntligen har jag massa 1000 ton låt inspiration! 

Jobbar även bort mitt dåliga självförtroende och den sunkna självbilden jag har, tack vare fina vänner och mamma...
 
Spara pengar måste jag...har ett par nya piercingar jag vill göra.
2 eller 3 dermal chest anchors...det är frågan :P 

Mer än det tror jag inte finns att säga. 
Spelade teater idag, nu bakas det.
 
Det var väl det. 
:) 

I'm having a small waist cause I have a corset! :D 

2013-01-03 | 21:58:54 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bambi

Vi kan starta band? ;)

Svar: Jaaaa!!!!! :D
Sansann

2013-01-04 // 05:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback