Gillar jag någon?

Jag vet inte hur många gånger jag har fått denna frågan...NEJ! 
Jag gillar/ är inte kär i någon! 
Det finns 1...1 människa jag tycker är SNYGG...
men det kommer aldrig hända så lika bra att ha ihjäl det innan jag blir depprimerad över det! 
Så that's that...jag håller mig till Oliver...han sårar mig aldrig ändån för han vet inte om att jag finns! 
 
Så jag tänker som jag alltid gör, jag är tjejen alla älskar...men ingen vill ha och jag har lärt mig det nu. 
 

2013-01-03 | 01:17:06 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» E.M

Det finns en för alla därute, även vackra lilla dig, tro mig. Det tar tid att hitta den rätta bara.

Svar: Tack!
Sansann

2013-01-03 // 03:43:34
» TheMysteriousViolinist

Du är en avesome person! Sluta skriva så deprimerande saker.. pls ^^ Det finns en lag inom magi som säger att lika drar till sig lika. Eftersom du är en avesome person tolkar jag det som att du har en avesome framtid på din livsväg

Svar: Du gör dig väldigt mystisk måste jag säga. Men tack, jag jobbar på det, det göra jag verkligen, projekt döda Sannas dåliga självbild även känd som Egon är igång!
Jag jobbar på det, men kinesiska muren byggdes inte på den dag.
Tack :)
Sansann

2013-01-03 // 03:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback