Mitt plektrum luktar skumt....

Vem använde det? 
Ah...just det....jag har spelat ganska mycket på det. 
Dagen har varit kreativ i en sammanfattning och nu hänger jag runt på Emocore och snackar med trevligt folk ^_^
Alltid ett bra sätt att avsluta dagen.

Hade ett mindre panikanfall med gråt och panik. 
Blev superrädd att alla mina vänner och familj skulle inse hur...inte intressant jag är och lämna mig ensam.
Tack musik för att du kunde få mig att ta mig vid mina sinnes fulla bruk! 

Får man bli helt uppslukad av hur mycket man gillar en bild på sig själv? 
Well frankly I don't give a flying fuck if you're supposed to or not....I do! 

Fick en jacka av Mamma i Sälen och TA MIG FAN vad jag gillar den!!! :D 

Det var allt för denna uppdateringen :) 

2013-02-24 | 21:42:48 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback