Kaffespill och horisonter!

Både Nanni och Bambi ville att jag skulle blogga...why not? 
fast vad har jag att förmedla? 
 
Det är nämligen det jag anser min blogg att vara, en plats där jag spiller min kreativitet och tankar som kaffe på ett papper. 
Sedan kommer det folk och tittar på kaffespillet, läser de tankar som fallit ned bredvid.
Min blogg är inget 'tja tja bloggen'
 
Min blogg är jag! 
Den ska spegla mig, den ska visa vem jag är fast du aldrig mött mig. 
(Ett väldigt detaljerat kaffespill) 

Vad ska jag skriva? 
Att jag läser 'The Boy in the Striped Pyjamas' och att jag spelade Zelda idag? 

Hur kul är det att läsa? 

Jag vill inte ha en sådan blogg, men det handlar väl om att antingen leverera eller inte? ....konstig världen har blivit.

Alla som läser denna bloggen fatter ändå förr eller senare att jag är En Idiotisk Hustler som leter efter horisonten!
(Green Day, All Time Low, Bring Me The Horizon)
Jag behöver inte skriva det varje dag så att alla som precis klickat, uppdatera sidan, förstår det. 
 
 
Okej jag har bloggat! 
Om kaffespill och horisonter men något ska man väl leverera?! 

 
(Och jag som hatar kaffe) 

2013-02-07 | 21:48:10 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback