Idag är ingen positiv dag...

Har inte sovit så mycket, kunde inte sova.
Gymmade igår och fasten vågen står på mindre än det brukar mår jag skit!

Jag vet att man inte ska vara negativ men någonstans måste jag få skriva av mig, och jag vill inte börda andra så jag skriver det här!
Skit samma vem som läser...

jag tycker jag är ful!
De jag känner kan säga motsatsen hur mycket de vill, jag kan le och tacka hur mycket jag vill, men jag tar aldrig åt mig.
Däremot tar jag åt mig av varje liten negativ sak jag hör, fast jag blir inte sårad utav det.
Jag känner varken sorg eller glädje, jag känner mig bara tom, en vandrande människa utav tomhet.
Det är jag.

Jag tror jag äntligen lyckades stänga av känslorna.

2013-02-08 | 10:12:15 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Alla människor känner så ibland, det är normalt och jag kan lova dig att du absolut inte är ful utan en väldigt söt och cool tjej!!:)

Svar: Tack :)
Samsam

2013-02-09 // 22:12:31
» Anonym

Håller med kommentaren ovan! Du är en cool brud som verkar ha huvudet på rätt plats, du är både söt och snygg!!! Girlpower!

Svar: Tack så mycket :)
Samsam

2013-02-13 // 17:09:20
» Bambi

Finns här, mitt hjärta!! Och jag håller med föregående skrivare :* <3

Svar: Tack Bambi <33
Samsam

2013-02-13 // 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback