Sunny afternoon.

Dagen har varit jätteseg, med det menar jag slapp.
har funderat på att byta blogg, alltså namn och så, dock vill jag göra den riktigt snygg och därmed kommer det ta tid att fixa!

Filip och jag har mest latat på hans rum, Filip har spelat retrospel
 
medans jag har glidit runt på webben och stalkat massa bloggare, tittat på facebook och spelat Don't Starve. 
Ska nog sno Filips stora dator om några timmar för att komma lite längre i Skyrim! 
 
 
På det lite sämre hittar jag ingen fin skolväska :'( vilket får mig att vilka gråta en skvätt, den jag har är sönder sen 1 år tillbaka men jag sliter den fortfarande med hälsan! 
 
Igår var jag och Filip otroligt duktiga, en lång cykeltur (1,8 mil) och 2 mochalattes varderda gjorde vi mat.
Det blev Lax med potatismos och bea-sås. 
OM NOM NOM NOM! 
 
Igår var jag jättetrött och låg och såg på the guild medans Filip spelade TF2 ^^
Resten av dagen tror jag blir lika underbart slapp som resten, vi ska laga lite sesamnuggets och sedan antagligen fortsätta spela tvspel! 
 
Ser ungefär ut såhär i Skyrim då jag faktiskt spelar high elf men mer om det senare :P 
 
 

2013-08-17 | 17:09:24 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback