Back to school!

Som många andra är det dags för skola nästa vecka och i samband med det tänkte jag köra en back to school tag! 
 
Vilken klass börjar du? 

Jag börjar ju inte ens en klass! :O 
Jag börjar 2:an på gymnasiet eller andra ring som det också kallas, klass byter jag ju inte längre. Jag går i klass ES12C! 
 
Vilken dag drar skolan igång? 
Skolan för mig börjar nu på måndag efter vad jag tycker är ett aldeles för kort sommarlov, dock med massor utav underbara händelser. 
 
Hade du läxor över sommaren? 
Nope inte en enda vilket var otroligt skönt och avslappnande, dock jobbade jag massor både via musiken på många sätt och med PPP:n.
 
Vad ska du ha på dig första dagen i skolan? 
Wow...det beror helt på vädret! Kläder hade jag väl tänkt mig. 
 
Vad är stressigt med skolan? 
ALLA FUCKING J*VLA ANALYSER VI MÅSTE LÄMNA IN HELA J*vla tiden! 
 
Längtar du till skolan? 
Nja...längtar väl mer efter att upprätthålla ett regelbundet socialt liv med mina vänner, nu är man borta så mycket och det mesta jag gör är att spela spel, baka och se på film med Filip. 
 
Vad är roligast att fixa inför skolstarten? 
Jag tror det är att hitta kläder som man kan tänka sig att ha under hösten, nu brukar också sommarreorna nå sin topp vilket betyder awesome kläder till låga priser! 

I vilken klass började du sminka dig till skolan? 
Jag började sminka mig i 8:an, då hela punk-fasen drog igång, nu sminkar jag mig om jag vill annars...nja ser inte jag värdet idet. 

 
Jag måste dock säga att sommaren varit fantastisk, hela grejen började med en resa till Norrland med en film inspelning, sedan var det PPP och jag tror alla ni vet vad som hände under de 3 veckorna? 
 
Det var faktiskt på PPP:n som Filip och jag träffades (även fast jag spanat in honom i skolan sen i vintras) 
Det har varit fantastikt och jag har fått massa nya minnen jag inte glömmer i första taget. 
 
Jag hoppas att alla ni fina lemurer har haft en underbar sommar och jag hoppas eran skolstart blir toppen!
 

2013-08-14 | 11:46:50 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lovisa

Fina bilder ^^

Svar: Tack så mycket, detsamma! :D
Samsam

2013-08-14 // 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback