Skolan drar igång.


Fast det förstås...när gör den inte det? 
Som alltid när jag inte har något vettigt att komma med men vill kunna lägga upp en länk på facebook och ragga läsare på morgonen så kommer jag att bara ösa ur mig vad än mitt huvud kan bidra med. 

KAKÖDLA....

 
 

Vänta va? 
Oh well, som man bäddar får man ligga. 
Har sovit ganska gott, haft härliga drömmar som gjorde att jag vaknade med ett leende på läpparna. 
Nej där tog det visst stop. 



2013-04-24 | 08:22:44 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hej!

Checka in The Neverdies och deras nya video till singeln ”Miss U”, vilket även är första singeln från det kommande albumet ”Sound of A Broken Heart”, och hjälp oss att nå 20 000 visningar genom att sprida videon vidare

http://www.youtube.com/watch?v=P5c0d3bQL5c

/The Neverdies

Svar: Riktigt bra låt :D
Samsam

2013-04-24 // 13:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback