Ra ta tatatatta ta ta!


det är dags för NO nu på morgonen efter min morgonliga roaming utaav internet. 
JAG MÅSTE SLUTA DRÖMMA.
det är jättebra och härligt att jag inte drömmer mardrömmar 24/7 men men men....BLARGH! 



orkade inte göra något bestädnigt eller avancerat och coolt med hår eller smink BECAUSE FUCK YOU THAT'S WHY.
Plus att jag är vacker som jag är ^_^
Det är faktiskt något som jag stör mig väldigt på, jag har komplex som jag sakta men säkert vänjer mig bort ifrån jag börjar äntligen sluta hata mitt utseende och min kropp och tycker faktiskt att jag är vacker. 
Men vad är det för värld där vi ska bestämma hur andra ser ut?? 
MAN MÅSTE SE UT SOM EN PINNE ANNARS ÄR DU INTE SNYGG, VACKER ELLER SEXIG.

Ehhhh....nej nu var det någon som inte tänkte igen. 
Jag är inte pinnsmal, det kommer jag nog aldrig att bli, jag är inte överviktigt men inte heller smal. 
OCH TA MIG FAN JAG ÄR VACKER, JAG KAN VARA SEXIG OM JAG VILL OCH JAG ÄR SNYGG SOM BARA FAN! 
OCH LIKA SÅ ÄR DU! 
 
Om någon, vem som helst behandlar dig illa för din figur då har du full rätt att slå denne på truten. 
Alla är vackra oavsett form, och själv skulle jag inte vilja se ut som ett skelett. 

2013-04-26 | 08:36:09 | Inspiration | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback