Practice makes you per-fit ;)




Känner att jag måste få göra en så kallas 'shout out' till alla de idioter som stör mitt vardagliga liv.
Och nej jag pratar inte om dig, jag är säker på att du är en underbar människa (-.-) 
men de puckon som går MITT I DEN UPPDELADE GÅNG/CYKELBANAN TILL EXEMPEL.

Ah mindre vredesutbrott, annars jobbar jag med en svenska presentation om framtidens skönhetsindustri, snälla sätt in ett ondskefullt skratt här! 
Jag är ute efter att påverka mina klasskamrater och jag testade den teorin på kära Alexander idag, låt mig säga att reaktionen var bättre än väntat, värma upp med lite humor som ändå ska ge tankeställare innan man går på verkligenheten, den brutala verkligenheten! 


För mig är mode och skönhet inom samma område och därför så handlar min presentation om både och. 
(återigen ett ondksefullt skratt skulle passa bra här) 
Så vi får se hur resterande elever reagerar ^^

2013-04-10 | 16:09:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback