Läxor gjorda!


Äntligen är mina läxor klara, kan verkligen säga att det känns skönt, talet till nationella är klart lika så insändaren om den vegetariska kosten på engelska. 
Samsam is on track bitches! 
Annie och jag har verkligen pluggat bakdelarna av oss med varandras sällskap och te som sett till att tröttheten försvunnit. 
Känner mig väldigt trött, det blev lite sömn även denna natten max 4 timmar så det blir mysigt att Annie stannar över natten. 
  
Fin hest är finast hest som finns!!!! 
inget socker idag heller, så jag känner mig stolt, har faktiskt gjort precis allt som jag skulle hinna med idag, och detta med ett fullt träningspass på cirkusen. 

Men nu tror jag att jag ska umgås lite med den fina Hesten på andra sidan bordet, lajvuppdrag kallar!

2013-04-10 | 22:47:09 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback