Kaptenen är här!


Efter som jag är kapten på denna skutan känner jag att jag borde skaffa en pirathatt! 
Får försöka fixa en! 
Men i alla fall, helgen har varit maxad, var i Linköping hela dagen igår utan vidare framgång, snackade men kuligt folk och den bästa såklart...Bambi! Duh! 

Låtverkstaden är igång, har nog mellan 4-6 låtar jag börjar på. 
Poesi som är tonsatt. 
Jag och min bohemiehest Annie ^_ ^
Det var ju skola idag som alltid, ska försöka fixa mitt hår ännu blekare denna afton samt försöka övertala awesome folk på ec att dra ner till kalmar och krama mig :D 

Drog även fram ritplattan idag, ska fan ta och värma upp mina ritfingrar!! ^^

Mitt förhållande med danonino börjar bli farligt ^_^
I love dat shiiiiit. 
Men nu ska jag joina min moder på vad hon kallar 'efterträningsmat' så solong!
 

2013-04-22 | 21:22:53 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback