Kände att en inlägg var på sin plats.


återigen en bra dag för Kapten Samsam! 
Härligt va? 
Efter skolan följde Serpan med mig hem och vi försökte på oss på ett trevligt hopkok med massa socker, det var tänkt att jag skulle kunna ge bort det men Enno som kanske skulle komma åkte hem, men varför så lång i ansiktet? 
Jag och Serpan fick mer ^^

(Serpan btw) 
 
Vi satt och snackade i timmar vilket var jätteskönt för mig, det behövde jag verkligen och det gjorde att all oro jag gått med åtskilliga dagar...*poof* försvann, toppen va? 

Så nu på kvällskvisten sitter jag osminkad och ska snart ta en välförtjänt dusch efter ett underbart cirkuspass :D 

Föresten har detta blivit jag! 
I
I
I
V

2013-04-24 | 22:02:09 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback