Den bästa av människor.


För ett år sedan trodde jag aldrig att jag skulle komma så nära en person som jag står dig. 
Jag trodde aldrig att en människa skulle komma att betyda så mycket för mig,
hjälpa mig igenom så mycket och jag hoppas att jag kan komma att göra detsamma för mig. 

Du finns alltid där, dag eller natt, du får mig att le och du gör mig till en bättre människa. 
Att ge mig ut på äventyr med dig de kommande månaderna kommer bli ett under.
Och jag kan inte uttrycka min tacksamhet över att ha fått träffa dig! 


Älskar dig med mitt hjärta och min själ Sara <3


2013-04-16 | 21:54:00 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bambi

Hur kommer det säg att du alltid får mig att gråta!!!
Fan Sanna, lämna mig aldrig!!! <3

Svar: Jag kommer aldrig att lämna dig!!!! Det har du mitt ord på!!!!! <3
Samsam

2013-04-17 // 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback