Jävla apotekare!

Apoteket pressar på pengar! 
Och nej jag skojar inte! 
Jag har migrän, den där jävliga sorten som man behöver receptbelagt för och idag efter det 5:e anfallet på 2 veckor skulle få ny medecin....fem hundra svenska kronor! 
WHAT
THE
FUCKING
FUCK? 

HAT PÅ APOTEKET! 
Jaha bror min ropar till middag så jag måste bege mig men jag skall blogga mer idag, jag lovar <3

2012-09-24 | 17:32:06 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robur

De kanske har billiga yxor som man kan hugga av sig huvudet med? Vore en smart grej, om det bara inte vore så... öh... definitivt. Fast Apoteket kanske har bra huvudproteser?

Svar: Jo har nog sett ett par stycken sådär på hylla fem haha :P
Sansann

2012-09-24 // 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback