Förändring sker

Hejsan alla trevliga människor! 
Känner att jag måste ta tag I detta, jag vill verkligen blogga men jag vill att det ska vara relavant, dagen! 
Wow! Den har varit fantastisk med ett enda ord som beskrivning, var på stan en stund med Linnea under håltimmen det blev ett helt nytt öronhänge som jag är bortom begränsning förälskad i



Så jag har nu en drake i mitt öra, tycker den var så himla passande då jag är en människa som inte lever så mycket i denna världen, vilket jag är helt nöjd med.
Sedan var det bara en sak kvar på dagens lista, rigna till Nikila, lyckligtvis fanns det tid idag och jag spenderade mer pengar på något jag gillade

Det blev en ny piercing som jag är mycket nöjd med! 
Har nu 2, tungan och näsan vilket jag verkligen gillar, skulle gärna göra den andra näsvingen också då jag gillar symmetri men jag lämnar det bestlutet till mor min.
Näsan var inte smärtsam men det var nog den mest smärtsamma piercing jag har gjort, den gjordes utan tång och eftersom näsan är bråsk så gick det lite segt, men vill man vara fin får man lida pin.

//Sanna!



2012-09-20 | 17:18:05 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback