Effektiv Krabba!

Halloj där! 
Vaknade med något underligt mellanting mellan spänningshuvudvärk och migrän idag, ignorerade det gjorde mig i ordning och gick mot tåget, ett misstag jag skulle ånga, kom inte ens dit innan jag var tvungen att vända.
Jag är oroad över min egen skolgång så jag har varit duktig idag och pluggat upp i det jag missat, engelska, svenska, geografi och samhällskunskap! 
WOHO! 
Ska även maila min biologilärare och be om en summering av lektionen vi hade idag.

Mysiga geografin som nu är borta, jag känner mig faktiskt duktig.
Men till något helt annat som slog mig idag! 

Jag skulle utan tvekan säga att jag är en äkta människa, jag är inte en människa på bloggen och en i skolan, jag är jag, jag är inte någon slampig tjej som lägger upp halvnakna bilder och sexiga underkläder, det närmaste till sexigt du kommer finna på denna bloggen är sexiga...lamor! 
Och jag är helt nöjd med det! 
Vi matas varje dag med ideal och annat sådant och jag bara står där....varför? 
Varför ska vi låta andra bestämma hur vi ska se ut, vad vi ska lyssna på, vilken färg på håret vi ska ha inte fan vet jag längre! 

Jag har min stil som jag formar sjäv, klart jag har stilikoner även jag men jag ser inte ut som någon billig megan fox kopia...eller???
Ja ja, alla har väl sina drömmar....men något jag finner ganska underhållande är hur...ute (??) jag verkar vara i kill/tjejsmak.
Jaja, nu ska jag ägna mig åt underbara minnen! 

2012-09-25 | 15:13:09 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback