You talk like you're famous you're shameless!

Så varför inte bara klara upp saker, jag byter nog inte program! 
Jag kan inte, folket på IB är för awesome! 
Som idag, bullätar tävling jag menar...det kan jag ju fan inte lämna! 

I morgon....jag håller på att dö.....JAG SKA TILL EN STUDIO!!!!! 
Jag är helt i extas och evigt tacksam till Nellie för denna chansen och jag höll faktiskt på att dö när jag fick SMS'et.

Så det är såhär jag ser ut nu, förresten jag har instagram (fan det där lät som om jag produktplacerar) det gör jag inte men där har ni som 'mini inlägg' för jag kan enklare uppdatera instagram.
 Där har ni liksom massa, från dagen, skolan och närsom då datorn/iPaden inte kan följa med. 
Så OM ni vill följa mig hittar ni mig på


Japp där kan ni se min randomiga vardag, så vad vet jag, du kanske vill följa mig, eller inte, valet är ditt men det vore väl trevligt?! 


2012-10-04 | 20:10:16 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback